Its the K-pop girls

دیبو گین مایا Girls Planet 999

گین مایا از برنامه "Girls Planet 999" در حال فیلمبرداری موزیک ویدیو دیده شده و برای دیبو مورد انتظارش آماده می‌شود. او در این باره گفت: "سال‌ها منتظر این لحظه بودم."

گین مایا، که در سال 2021 با TOP Media Entertainment قرارداد امضا کرد، به عنوان یک شرکت‌کننده در برنامه زنده "Girls Planet 999" توجه‌ها را به خود جلب کرد. هرچند او نتوانست در خط مقدم دیبو قرار بگیرد، اما به سرعت به یکی از محبوب‌ترین‌ها تبدیل شد.

پس از نزدیک به سه سال، شایعاتی درباره احتمال دیبو او در گروه دخترانه جدید شرکتش، ODD YOUTH، به گوش می‌رسد. با این حال، این گمانه‌زنی‌ها به دلیل عدم اعلام رسمی از سوی TOP Media رد شده است.

اخیراً طرفداران ODD YOUTH را در حال فیلمبرداری یک موزیک ویدیو در گرجستان مشاهده کردند و کاربران تیزبین اینترنت گین مایا را در میان اعضای گروه شناسایی کردند. این مشاهده باعث خوشحالی طرفدارانش شده که از زمان "Girls Planet 999" منتظر دیبو او بودند. با این حال، حالا به نظر می‌رسد که دیبو او به زودی تأیید شده و طرفداران از دیدن گین مایا در حال آماده شدن برای ورود به صحنه خوشحال هستند.

نظر نتیزنا:

وای، این واقعاً گین مایا هست! OMG...

گین مایا از "GP999"؟؟؟ اسم گروه چیه؟

مایا داره debut می‌کنه؟ تو چه گروهی؟ کی؟ همه چیز رو بگو!

این واقعاً خود گین مایا هست!

بالاخره مایا؟ این از کدوم آژانس هست؟

من منتظر بودم که گروه دیگه‌ای مثل Newjeans رو استن کنم. اسمشون چیه؟

برای اولین بار واقعاً مایا هست، خنده‌دار نیست؟

من از زمان "Girls Planet" منتظرش هستم.

OMG، سال‌ها منتظر مایا بودم!

مایا؟ اوه بچه‌ها، امروز ما برنده شدیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan